random kot

by - October 29, 2013

lately selalu stalk that one girl
she got nothing to do with me, yeah
tapi kenapa tah rasa insecure
rasa cam selalu nak tau dia tweet apa
even takde kena mengena
she's cuter than me of course
mesti la lagi cantik
I love her eyes tho haha
kenapa tah rasa macam nak berkawan dengan dia
taktau nak describe
insecure?
even that "mok" yang dia selalu dia mention tu bukan A
kot?
hm entah taktau

wonder if there's anyone yang rasa nak berkawan dengan aku without any reason?
sebab aku selalu rasa camtu
rasa macam certain girls ni ada something yang attract aku
buat aku teringin nak berkawan dengan dorang
and most of them bukannya someone yang jauh dari aku
maybe friend of my friend ke
hm

good night :)


/////////// and today 7/7/15 I'm smiling sesorang reading this sambil dalam hati "I know right, there's always a reason behind errrthing" It's okay. I'm okay now :-)





You May Also Like

0 COMMENT